WELKOM OP HET FORUM

286 keer bekeken

Beitske bovenaan!

• maandag 06 juli 2020 @ 16:15
    Ronde vijf is op Circuit de Spa-Francorchamps, België, aanstaande donderdag 9 juli om 19:00 BST. Bekijk alle drie de races op BBC iPlayer, BBC Red Button, BBC Sport-website en W Series 'Twitch-, YouTube- en Facebook-kanalen

Afgebeeld: Beitske Visser (rechts) passeert Marta Garcia om de leiding te nemen in de eerste race op Interlagos, waar Beitske in totaal 60 punten scoorde - een W Series Esports League-record.

Beitske Visser: "Dit was zo ongeveer de perfecte ronde voor mij. In de eerste race kreeg ik pole position, had een heel mooi gevecht met Marta [Garcia] in de eerste paar ronden, waar we een aantal geweldige side-by-sides hadden, en toen Ik slaagde erin haar te passeren. In de reverse-grid race heb ik dezelfde aanpak gevolgd als bij Brands Hatch vorige week - om het rustig aan te doen bij de start en de chaos te vermijden om schade te voorkomen. Dat bracht me op de tweede plaats wat geweldig was maar Ira [Sidorkova] was te ver weg. In de laatste race kreeg ik weer de pole position en wist ik een goede start te maken. In de eerste ronden was ik echt aan het pushen en oververhit de banden een beetje, maar ze kwamen uiteindelijk terug zodat ik de kloof wat groter kon maken. Het Belgische Spa-Francorchamps organiseert de volgende ronde - een circuit dat iedereen kent en leuk vindt. Met de lange rechte stukken wordt het gaaf,maar er zal veel slipstreaming en vechten zijn, dus het zal niet gemakkelijk zijn om mijn winnende vorm vol te houden, maar ik zal mijn best doen. "

www.wseries.com/esports